czwartek, 2 września 2010

CyRk!!!!

dotarł do nas w sposób cyrkowy....
Przebył setki kilometrów, po czym zawrócił, żeby znów wyruszyć w drogę, tym razem błądząc...
Ale dziś dotarł i jestem przeszczęśliwa!!!!
Autorką CyRku jest Joanna Gwis, genialna ilustratorka,
która z pewnością miło Was ugości na swoim przepięknym blogu.
Książeczka jest wydaniem autorskim,niestety nie znajdziecie jej w żadnej księgarni....
Nie muszę Was przekonywać ze jest cudna,
popatrzcie sami:Książeczka niemal wcale nie zawiera tekstu,
można za każdym razem wymyślać inną historię...
Myślę że przeglądanie jej razem z Owockiem będzie każdorazowo wielkim, pobudzającym wyobraźnię spektaklem:)

Paczuszka od Asi była dopracowana w każdym szczególe,
wszystko pięknie opakowane, cudne liściki i jeszcze NiESpOdZiANkA:
Pokochałam ten obrazeczek od pierwszego wejrzenia:)
Idealnie wpasował się do naszego salonowego wykusza.

13 komentarzy:

  1. tocicyrk,andergrand ilustracji,popieram;)to znaczy czuję łączność:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło dostać taki prezent... :) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie ilustracje :) cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ bajeczna książeczka! Niesamowita! I to rzeczywiście fajne, że nie ma w niej tekstu, więc historie można wciąż tworzyć na nowo. Bardzo inspirujące:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka szkoda, że nie można zakupić:( No bo piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już tu kiedyś byłam i bardzo mi się podobało ale piszę żeby przywitać wśród moich obserwatorów. bardzo mi miło, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna rzecz! Strasznie mi się podobają takie rzeczy - rozwijają wyobraźnię, uczą poczucia piękna...

    OdpowiedzUsuń
  8. I have no idea what you're saying but the images are warm and charming.

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniała książeczka... bardzo lubię takie ilustracje.

    OdpowiedzUsuń