sobota, 20 listopada 2010

nowy projekt

Sowy w wersji przestrzennej:)

33 komentarze:

  1. Muchísimas gracias por el paseo al blog de mi niña Cadela!!!

    Un beso!!

    OdpowiedzUsuń
  2. juz pisałam ale jeszcze tu napiszę, sowy są czaderskie, te połączenie kolorów baaardzo mi się podoba:)
    i chętnie bym taką przesłodką sówkę przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żebyś widziała jak się mojej Danuśce spodobały! :) A to wielka miłośniczka i znawczyni sów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w niebie!!!
    Są przepiękne...idealne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne !!!!!!!!! i to zestawienie kolorów !!!!!!!!

    Dzięki za inspirację :):) papiery już się tną ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rozweselacze przestrzeni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję! cieszę się że sowy cieszą wasze oczy:)) Oliwko, czekam na efekty, pochwal się jak już coś będziesz miała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne, piękne, cudowne! Śliczne kształty i dobór kolorów rewelacyjny. A na dokładkę fajna fotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne!!!!
    perfekcyjne w sowoim bycie!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne symbole mądrości. I jakie dziewczęce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne wypełniacze przestrzeni !

    OdpowiedzUsuń
  13. Są cudowne - tak sowy jak i ich kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne są;D
    ogólnie przeglądając bloga same cuda!

    OdpowiedzUsuń
  15. te sowy są naprawde super mam gdzieś bardzo stary zegar ścienny w kształcie sowy

    OdpowiedzUsuń
  16. słoodziaki! w tej kolorystyce idealnie pasowałyby do mojego pokoju ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego co najlepsze w 2011!!! Spełnienia wszystkich marzeń. Samych cudowności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudo ! istne cudo !
    można jakoś nabyć te sowy ;>?

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki wszystkim! :-*

    ps. Claudio - można, można - w naszym sklepiku albo zamówić w dowolnej kolorystyce pisząc na anamarko@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. widziałam Wasze sowy na Pakamerze, są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nadim, dzięki to duuuży komplement:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudeńka :)
    takie kolorowe
    gratuluję talentu :)

    http://wojtusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne te sówki :))) Ja też mam fioła na punkcie sówek :D zresztą zobaczcie sami;)
    Pozdrawiam bArt

    http://bartceramika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Potrzebujesz finansowania? Szukasz finansów? Szukasz finansowania, aby powiększyć swój biznes? Pomagamy osobom fizycznym i firmom w pozyskiwaniu środków finansowych na rozwój oraz w zakładaniu nowej firmy w dowolnej wysokości. Uzyskaj finansowanie po przystępnej stopie procentowej wynoszącej 3%. Czy potrzebujesz tych środków na prowadzenie działalności i rozliczenia rachunków? Następnie wyślij nam e-mail, aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami teraz za pośrednictwem Financialserviceoffer876@gmail.com whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Dziękujemy

    OdpowiedzUsuń