niedziela, 29 kwietnia 2012

konkurs :)

Och... Długo mnie tu nie było. Brak czasu nie jest jedynym wytłumaczeniem.. 
Ogarnia mnie ostatnio totalna niemoc, spowodowana ciągłym zmaganiem z infekcjami Owocka. Podobno pierwszy rok w przedszkolu zazwyczaj tak właśnie wygląda... Tylko jak przy tym nie zwariować?
Na szczęście, przez ten czas pomiędzy jedną chorobą a drugą działy się również inne rzeczy, które pozwoliły przynajmniej na chwilę odwrócić myśli... 
Jedną z nich był udział w wykonywaniu giftów w postaci wieszaków ubraniowych z logo nowego produktu dla znanej firmy kosmetycznej :)


 W związku z tym mam dla Was niespodziankę:) Możecie wygrać zestaw kosmetyków ujędrniająco - wyszczuplających. Jeśli macie ochotę to zapisujcie się w komentarzach po tym postem, mile widziane również umieszczenie informacji o konkursie na swoim blogu lub facebooku:)
Do wygrania jest jeden zestaw widoczny na zdjęciu, składający się z 4 produktów
[ bez koszyczka ;) ]
Termin: do 16 maja. 
Powodzenia!


132 komentarze:

  1. Chętnie stanę w kolejce, nie mam bloga więc podaje swojego maila beatamocarska@o2.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja staje za Pania ;) m.bartsozewska@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. napisalam zle maila..juz poprawiam m.bartoszewska@hotmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka dla Owocka!

    lenabizu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem chętna na wygranie kosmetyków :) anna.patrycja.rozalia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę :) alhena1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam sie w kolejce beakie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. helo :) kaja@wizja.net

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyków nigdy dość ;-) Pozdrawiam!

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chetnie stoje w kolejce! mój brzuch i uda po ciąży po prostu potrzebują czegos takiego.... eh chciałabym wygrać :)
    cichoo@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. super! i ja się ustawiam w kolejce :)

    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wieszaki rewelacyjne! A ujędrnianie i odchudzanie przyda siębardzo... oj przyda!:) Pozdrawiam:) saadia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. mi by się przydały bo jeszcze skóra po ciąży jeszcze nie taka idealna ;p fajne energetyczne wieszory :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kreatywność nigdy nie śpi:)Ładne, energetyczne te wieszaki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dobrze, że się uaktywniłaś Ana, uwielbiam czytać Wasz blog, brakowało mi kolorowych zdjęć i wpisów. A kosmetyki....to to co kobiety lubią bardzo, jeszcze ujędrniająco-wyszczuplające....poproszę

    OdpowiedzUsuń
  16. no, to i ja się przyłączam do tej ujędrniająco - wyszczuplającej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj super :) W sam raz na wiosnę :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Która by nie chciała być szczupła i jędrna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przyjmę kosmetyki :) wieszaki też wyglądają wiosennie i kusząco :D

    megi.kowalczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wieszaki, fajny sposob na odnowienie starych, drewnianych zalegajacych w szafie;)

    nakedlunchy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wieszaki śliczne:D Kolorowo wiosenne:D

    Ustawiam się w kolejce po mazidła:)

    neruda-bj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Polak z natury lubi stać w kolejce to i ja się ustawię. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Imponująca ilość oraz jakość wieszaczków. Ustawiam się w kolejce, zapraszam na mojego bloga szydełkowego: http://koronkowarobota.blogspot.com/

    Na blogu banerek podlinkowany:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się 11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo wiosenne kolory! Zdrówka dla Owocka:D

    OdpowiedzUsuń
  26. To i ja się ustawię w kolejce, może mi coś pomoże ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też chcę, ja też !! :):)

    OdpowiedzUsuń
  28. i ja sięchętnie dopiszę :)

    Przy okazji zapraszam na moje małe Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ustawiam się w kolejce ;-)
    Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłasza się również ABSTRAKCJA!
    e-mail: abstrakcja@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się.:)
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mogę przejeść obojętnie wobec takich cukierasów. Po pierwsze zrzuciłam już 20 kg kolejne 30 kg do zrzucenia więc czas pomyśleć o ujędrnianiu.

    Banerek wklejony.
    Pozdrawiam

    www.witaaminkaa.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Owockowi zdrowia życzę. A coś do ujędrniania by się przydało nie powiem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Każde smarowidło grzechu warte, a jeszcze 4 na raz i to obiecujące takie cuda - po prostu szaleństwo ;)

    Dopisuję się koniecznie. Link jest na moim blogu torebkowym - pozdrawiam serdecznie - Kaśka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo chętnie się zapisuję. Link na niezwykłościach, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. To i ja. Bannerek wrzuciłam na bloga. Zapraszam też na candy do nas - http://magiamozaiki.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. chętnie się zapisuję. Zostawiam meila, bo nie mam bloga: mszumal@poczta.onet.pl
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie martw się, dziś na pewno trudno w to uwierzyć, ale dzieci z wiekiem wyrastają z chorowania :-)
    Ja też się zapisuję :-) Lato bliziutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. to i ja się wpiszę .
    olciaiwan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam :)
    i ja się zapisuję z przyjemnością :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak,tak ten pierwszy rok w przedszkolu bywa trudny, ale później będzie już z górki- życzę zdrówka :)
    Zapisuję się na ujędrnianie ;)
    i przy okazji zapraszam na herbatkę :)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapisuję się w kolejce po kosmetyki :).
    Wrzuciłam linka na swoim FB: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001263143885&sk=wall
    Pozdrawiam
    Ewelina
    sajdeczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. ten push up cud to wiele by perspektyw moich zmienil ;))) patka&makówka

    OdpowiedzUsuń
  44. Wieszaczki piękne :) Ale kosmetyki warte wypróbowania....może tak mnie wyjędrnią że wejdę w ten rozmiar XS :P

    OdpowiedzUsuń
  45. Przydałoby się ujędrnić to i owo...Zapisuję się w kolejce, chociaż przeraża mnie myśl, że wygram i nie będę miała wymówki, żeby się nie smarować. A co mi tam! Zgłaszam się, a info umieszczam na pasku bocznym bloga http://nawiedzonaulala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. mój zestaw właśnie się kończy wiec miło by było wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie piękne te wieszaki! Ach mieć całą ich szafę... Chyba bym w ogóle nie wieszała na nich ubrań żeby ich nie zasłaniać :)
    Po kosmetyki stoję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  48. również chętnie wezmę udział w zabawie i powalczę o kosmetyki :)
    zdjęcie mieszka u mnie na blogu w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  49. to i ja się z chęcią zapisuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. No tak,wszystko wszystkim,ale komentarza chyba nie dodałam,co czynię teraz:P

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuje sie i rowniez zapraszam na moje Candy!

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja się zapisuję. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy a zestaw jest po prostu świetny. Banerek z informacją powiesiłam i również z przyjemnością dołączyłam do grona obserwujących bloga. Zapraszam do siebie na Candy od Natalie - tylko do jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się. Super kosmetyki.
    miraga@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się, tygrysek182@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne wieszaki! :)

    Super kosmetyki, przydałyby mi się takie... :) Zgłaszam się.
    diane-fashion@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się :)
    shadylane19@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja również jestem chętna:))
    Obserwuję jako MakeUpByEve
    e-mail: makeupbyeve.eve@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja ustawiam się w owej kolejeczce :)

    paubiana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale świetny zestaw :D również staję do walki o niego :D
    patrycja.hoffmann@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. zgłaszam się.
    obserwuje jako poloniamartyna
    m_kowalewska_1a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny zestawik ustawiam się w kolejce.Zapraszam serdecznie na słodkości do mnie.
    http://by-mariolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. ja też chętnie wezmę udział ;))

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również dołączam:)

    OdpowiedzUsuń
  66. wezme udzial :) z ogromna checia ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Również spróbuję :)

    informacja o Twoim rozdaniu u mnie na blogu www.konsumpcyjny.blogspot.com w odpowiedniej zakładce ROZDANIA

    mój mail: konsumpcyjny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. też biorę udział! :D
    mój email: elsyxd@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)
    magda16318@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. biorę udział :)
    kamilszon96@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. oo bardzo chętnie . przyda się na wiosnę ;)
    stawowczyk.a@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Tak jak wieeeele osób przede mną - ustawiam się w kolejce po kosmetyki! :)
    ann_x33x@wp.pl z bloga karakuliambro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. a ja dla odmiany usiądę w kolejce! .. przyniosłam sobie krzesełko, bo wiedziałam że będzie długa kolejka :)
    zostawiam maila: kama2105@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. No to i ja się zapisuję :)
    Plus info na fejsie: https://www.facebook.com/kasiapl
    Pozdrawiam.
    kasiab93@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się :) ewkalinka14@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. te kosmetyki wyglądają bosko, przyłączam się oczywiście
    grazzja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. zgłaszam się ;)

    miska1999@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. biorę udział, atrament@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne wieszaki :)
    Zgłaszam się - xfinepix@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. liczę na dużoo szczęścia :)
    fijacynta@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się.
    mój mail kontaktowy to pulcinella@windowslive.com

    dodaję do obserwowanych, bo mi się podoba ; ) niebawem zamieszczę także notkę o rozdaniu ; )

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się i ja :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. zgłaszam się :)

    kasia.bytom@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Zgłaszam się :)
    ankak1@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam chęc przygarnięcia kosmetyków :)
    asagao@o2.pl

    Ps. Fajne te wieszaki, niby taka normalna rzecz, a jednak fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Oj przydałyby sie takie kosmetyki, zgłaszam się :)

    kabanos_25@onet.eu

    Ps. Wieszaczki są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. to i ja się zgłaszam :) matleena.wizaz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. ojojojjo. chciaabym wygrac .

    OdpowiedzUsuń
  90. to ja też staje w kolejce
    http://drutomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. super nagrody ;)
    zgłaszam się ;)
    unicorn8177@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  93. Jak najbardziej się zgłaszam! :-) szminkowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. lato za pasem wiec przydają sie ehh pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. ja tez poprosze:))
    misiormagda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja również jestem chętna;)
    adusia0006@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Szczęścia nigdy nie mam ale w kolejce się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Szanse pewnie marne, ale chce, chce, chce!

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgłaszam się ;)
    brilliant_world@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. zgłaszam się. yagoda_she@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Zgłaszam się
    notka u mnie na blogu
    mail: mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. zgłaszam się
    mail: gabrysia.konica@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. My się również zgłaszamy i maila podajemy:
    izabeel@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się! :))
    e-mail: quadratura@prokonto.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. ja też się zgłaszam :)
    nimva@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się :)

    lilciunia@gmail.com

    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się :) ciekawy blog
    ewe_hell_m@o2.pl i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Zapisuję się :)
    morning_lullaby [@] tlen.pl

    przesłodkie są te wieszaczki :]

    OdpowiedzUsuń
  110. Ojj, przydałyby się... :))
    Wspaniałego bloga właśnie odkryłam. :))

    OdpowiedzUsuń
  111. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. oh zdążyłam jeszcze się zapisać :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  113. Spróbuję szczęścia, po ciąży się przyda ujędrnić to i owo:)
    agnzimka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam się :)
    kasia_sz8@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. To do dziś :) Zdążę ? Zdążę :) filmowababeczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Siedzę w pracy i mam wrażenie, że moje pośladki nie mieszczą się w fotelu. I tak z rozmarzeniem zerkam na Twojego bloga z nadzieją, że może ten zestaw ujędrniający trafi do mnie i się trochę zmniejszę optycznie przed moim pierwszym urlopem z córeczką. A co mi tam, zgłaszam się jeszcze raz bo po porodzie mam dwa razy więcej kilo :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Zapisuję się z nadzieją że jak wygram zrobię niespodziankę moje mamie !!!

    OdpowiedzUsuń
  118. Stoję w kolejce ;)

    evelyne1991@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Czy potrzebujesz szybkie pożyczki na inwestycje? Pozdrowienia z usługi pomocy finansowej, dajemy pożyczki, od 10.000,00 zł do 1.000.000.00 zł na 2% stopy procentowej. oferujemy 100% gwarancję i tylko poważnych klientów. Świadczymy usługi takie jak; Kredyty samochodowe-mobile, pożyczki hipoteczne, kredyty inwestycyjne, pożyczki działalności, pożyczki osobiste, itp Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z naszym biurem pod następującym adresem mailowym: george_douglas127@outlook.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Czy w obliczu kryzysu finansowego? Chcesz mieć swój własny dom?Kredyt na projekt swojej firmy?Pożyczka skonsolidować wszystkie rachunki? Nie szukaj dalej mamy swoje rozwiązanie, nie kredytowej sprawdzić. To jest twoja najlepsza okazja, aby uzyskać kredyt. Tylko poważne i uczciwe wnioskodawcy, imię i nazwisko oraz adres zostanie zweryfikowany. Skontaktuj się z nami poprzez 24hourloanservice@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Cześć,
    Jestem Juan Diego, prywatne pożyczki pożyczkodawcy, który daje pożyczki szans czas życia. Czy potrzebujesz pilnie pożyczki, by spłacić swoje długi i trzeba pożyczki zwiększenia swojej działalności? Ty zostały odrzucone przez banki i inne instytucje finansowe? Czy potrzebny jest kredyt konsolidacyjny lub kredyt hipoteczny? czegoś więcej, bo jesteśmy tutaj, aby wszystkie swoje problemy finansowe, to już przeszłość. Mamy pożyczają fundusze dla osób potrzebujących pomocy finansowej, które mają złe kredytowej lub potrzebują pieniędzy, aby zapłacić rachunki, do inwestowania w podróży służbowej w wysokości 2%. Chcę używać tego medium poinformować, że możemy zapewnić niezawodne i beneficjenta pomocy i będzie skłonny zaoferować pożyczkę. Więc skontaktować się z nami drogą mailową pod adresem: (diegosaintloans@outlook.com)

    OdpowiedzUsuń
  122. Drodzy Poszukiwacze pożyczkowe !!!

    Jesteś w jakichkolwiek trudności finansowych? Chcesz założyć własną firmę? Firma ta pożyczka została założona organizacje praw człowieka na całym świecie, których jedynym celem jest pomoc ubogim i osób z trudnościami finansowymi życia. Jeśli chcesz ubiegać się o pożyczkę, wracaj do nas ze szczegółami poniżej adres e-mail: g.marius95@hotmail.com

    Nazwa:
    wymagana kwota kredytu:
    Kredyt Czas trwania:
    Numer telefonu komórkowego:

    Dziękuję i Bóg błogosławi
    PEWNOŚĆ SIEBIE
    Pan Marius

    OdpowiedzUsuń