niedziela, 20 marca 2011

szafeczka

 Weekend, który już dobiega końca był dla mnie bardzo owocny! :)
Wprowadziłam kilka drobnych zmian w mojej pracowni /przede wszystkim posprzątałam!;)/
oraz pomalowałam szafeczkę którą kupiliśmy na starociach.
Wena dopadła mnie nagle i niespodziewanie, przez co nie zdążyłam /a raczej zapomniałam/ zrobić zdjęcie przed pomalowaniem... Mogę tylko napisać że była w kolorze orzechowym, a upływ czasu zmatowił politurę, wiec nie trzeba jej było nawet drapać papierem ściernym.
Pomalowałam ją farbami akrylowymi,
a na drzwiczki przykleiłam wycięty kawałek tkaniny.
Tkanina piękna, co? Złowiłam ją w lumpexie ;)



30 komentarzy:

  1. Piękną masz teraz szafeczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdolna jesteś! tkanina, a ja myślałam, że to Twój malunek, bo bardzo w Twoim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  3. pięeękna !bardzo w moim guście:p tkanina cudowna,też myślałam,ze to Twój rysunek

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda cuudnie!!!!!
    a tkanina mnie zmyliła:D, piękna

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe... a pamiętasz moją szafeczkę z aniołkiem?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna jest!
    muszę się zabrać za moje stare biurko! jakimi malowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. cud miód!:)naprawde śliczna- a materiał pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze zazdroszczę:)!
    Ana - jak to się stało że mebel nie jest biały?:))
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  9. jest ekstra! I materiał faktycznie cudny, lumpeksy są jednak niezastąpione ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna zieleń, fantastczny turkus i fantastyczny materiał:D
    i też pomyślałam,z e to Twoje dzieło:D
    i w sumie czemu by nie? takie szafeczki w Twoim stylu były by rewelacyjne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szafeczka ekstra :) Szkoda, ze nie mam w domu miejsca na kolejne meble, bo pewnie zaczęłabym szperać za czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyszła! i materiał boski!

    OdpowiedzUsuń
  13. jest wspaniała!!! te kolory iście wiosenne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki dziewczyny! Choć gdyby to był mój malunek miałabym większy powód do dumy;)
    Magdo, o tak: lumpexy niezastąpione;))
    Cynko, muszę obmyślić jakiś wzór.. no i zdobyć więcej mebli do zliftignowania.
    Mia_mi - każda emalia akrylowa do drewna się nada:) Z barw podstawowych mieszałam pochodne, ale w sklepach budowlanych można kupić z mieszalnika dowolny kolor,
    jeśli ktoś nie lubi mieszać samodzielnie. Ja akurat lubię:)
    Imagine, szafeczka stoi na białej podłodze w otoczeniu białych mebli i jest akcentem kolorystycznym - właśnie tego mi brakowało:-D
    Bieleszko - pamiętam jak przez mgłę, gdybyś mi nie przypomniała nie pamiętałabym wcale;) Ach te szalone cieszyńskie czasy... Tyle wtedy malowałam że już nie pamiętam dokładnie co;) Ech..

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna szafeczka i materiał cudny... ja jestem na etapie poszukiwań mebli do salonu i Twoja wiosenna szafeczka jest dla mnie niesamowitą inspiracją :) pozdrowienia słoneczne

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo, bardzo śliczniasta szafeczka! mam takie dwie brazowo-bure, nieco przygasłe już z racji wieku. podobaly mi sie w takim stanie jeszcze do niedawna, bo upolowane na allegro, ale chyba sie skuszę na przeprowadzenie im małego, wiosennego liftingu po obejrzeniu Twojej metamorfozy...:-)

    pozdrawiam serdecznie i dalej bacznie obserwuje Twoj blog (od niedawna, ale za to ...intensywnie :-))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę że mogłam Was zainspirować! :) Koniecznie podzielcie się później efektami :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, ależ Ty masz pomysły. Ja też lubie porobić coś "ręcami", ale kudy mi do Ciebie. Czy mozesz mi zdradzic, w jaki sposób umiescilaś materiał na szafeczce i czy jest on jakoś zabezpieczony, utrwalony; pytam z czystej ciekawosci :)), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Cecylio, materiał nakleiłam klejem do drewna:) Na razie nie jest niczym zabezpieczony, ale można oczywiście bezbarwnym lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  20. niesamowicie urokliwy mebel !
    podziwiam dalej Twoje zdolności i pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł z tą tkaniną:D Uwielbiam takie meble

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna..te kolory..
    moje naj.
    świetne wyczucie masz w tych formach i odcieniach..
    Lubię..Bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Potrzebujesz finansowania? Szukasz finansów? Szukasz finansowania, aby powiększyć swój biznes? Pomagamy osobom fizycznym i firmom w pozyskiwaniu środków finansowych na rozwój oraz w zakładaniu nowej firmy w dowolnej wysokości. Uzyskaj finansowanie po przystępnej stopie procentowej wynoszącej 3%. Czy potrzebujesz tych środków na prowadzenie działalności i rozliczenia rachunków? Następnie wyślij nam e-mail, aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami teraz za pośrednictwem Financialserviceoffer876@gmail.com whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Dziękujemy

    OdpowiedzUsuń