piątek, 28 stycznia 2011

candy walentynkowe :)

Wiem, wiem... staję się już monotematyczna z tymi sowami.. ;)
Ale tym razem taką sowę, która może być ozdobą lodówki,
bo z tyłu ma przyczepiony magnesik ferrytowy
MoŻNa WyGrAĆ
w walentynkowym anamarkowym candy :)
Wystarczy zamieścić komentarz pod tym postem,
a informację o anamarkowym candy umieścić na swoim blogu.
Na facebooku do wygrania podobna aczkolwiek trochę inna sówka -
- regulamin nie zabrania wzięcia udziału tutaj i tam;))
Konkurs trwa do niedzieli 6 lutego,
w poniedziałek losowanie i wyniki.
Buziaki i powodzenia!!! :-*

61 komentarzy:

  1. ;] to ja się zapisuje jak najbardziej :)
    a sowy z Twojej ręki są bezkonkurencyjne ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna
    pragnę kolorów
    pragnę wiosny
    pragnę ciepła

    sówka to dobry początek ...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ją zobaczyłam, to aż mi się cieplej na serduchu zrobiło, mimo że za oknem piźźździ. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zapisuję, bom wielbicielką sów wszelakich.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ekhem, czy sowy nie powinna wygrac sova?? huhuhu :) zapisuję się oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochana jestem w tych Twoim sówkach więc z WIELKĄ przyjemnością ustawiam się w kolejce i biegnę już do siebie zamieścić w pasku bocznym info:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaaaaaaa, ja też bym chciała sowę!
    Info zaraz będzie na blogu, w pasku bocznym
    http://blog.kaniewska.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja, ja się zapisuję i moooocno trzymam kciuki za swoje szczęście!!! Chcę mieć cząstkę Was u siebie w domu :-)
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Nio oczywiście się zapisuję
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooooo, ja też się zapisuję ;)
    Bo uwielbiam sówki :D Nastrajają mnie entuzjastycznie do życie ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te sówki! dlatego ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie byłoby mieć coś z Twoich zdolnych rąk pochodzące:D
    się piszę koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. sowa...by troszke madrzejszym byc... zapisze sie...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja również z wielką chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham sówki. Ustawiam się w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. oh taka sowa hu hu na pewno ściągnie wiosnę szybciej,ustawiam się w ogonku

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna sówka! Jestem chetna!

    OdpowiedzUsuń
  18. już od jakiegoś czasu obserwuję Twoje sówki - są super, więc się zapisuję.
    Przyznam się - moja lodówka jest obudowana, ale moja przyjaciółka kolekcjonuje magnesiki i byłabym przeszczęśliwa mogąc ją obdarować takim...

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna sówka!! co prawda nie mam bloga, ale chętnie tu wpadam, by popodziwiać piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super Sówka!
    Staję grzecznie w kolejce i trzymam mocno kciuki, żeby wygrać :D

    PS. Zapraszam też do mnie na kolczykowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jest śliczna i ma ogromne serce!
    a to się liczy w Walentynki!

    OdpowiedzUsuń
  22. zapisuję się :)
    www.armilla.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. uhuhuhuu :D
    idę zamieścić banerek na blogu! :*:*

    (takie monotematyczne sowy mogę oglądać okrągły rok :D )

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaaaaaaa!!!!! Jakie sowy! Zakochałam się!!!
    Nie mogę się nie zapisać na candy :)
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  25. haha...znudzić sie sowami? nieeeee....ahh jak żałuje, że na offie czegoś nie kupiłam...haha może uda się tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje sowy od dawna mi się podobają. Sówek nigdy dosyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rany, boska jest ! Aj tam sowa to symbol, nigdy się nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O to ja tyż bym chciała sobie takie cudo wygrać :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekna sówka, staję w kolejce z nadzieją... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. trafiłam tu przypadkiem i zostaję na dłużej :) a po sówkę ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna sówka! ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj, jestem na szarym końcu i pewnie znowu nici z wygranej, ale właśnie kupiłam sobie rolety w sowy do sypialni i byłby taki śliczny komplet ;)

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna sowa stróż lodówkowy (tzn. u mnie by była;))

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna sówka! chętnie ja przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O jaki piekny magnesik zapisze sie i ja
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Choć muszko szepnę ci coś na uszko- Powiem Ci skrycie ,,Marzyłam o Tobie Całe życie"
    pozdrawiam cieplutko Piecuch.

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna sowa-mądra głowa
    ta z serduchem - miłości okruchem
    turkusowe uszy - cieplej na duszy
    ma wielkie oczy - kogo uczucie dziś zaskoczy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Te sówki uwielbiam :)
    Staję w kolejce, a jakże :)

    OdpowiedzUsuń
  39. sowy są świetne - mam szablon na jedną ruszającą skrzydełkami na sznurku:) siup do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ha! Więc i ja ustawiam się w długiej kolejce. Pozdr, ach!

    OdpowiedzUsuń
  41. ja też staję w kolejce po cudowną sówkę:)

    OdpowiedzUsuń
  42. baardzo mi się sówka spodobała, więc ustawiam się w kolejce i tu :) (na Facebook'u już stoję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Stoję, stoję oczywiście :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też się ustawiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. sówka jest urocza! chętnie ją przygarnę! a przynajmniej spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  46. sów u nas ostatnio dostatek, ale na taki magnesik znalazłoby się specjalne miejsce: ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. chętnie zaopiekuję się tą sową :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jaki uroczy magnesik. Chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  49. w takim razie ja też się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczna jest! i też ustawiam się w kolejkę po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  51. jeszcze ja! jeszcze ja! :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Osuper!
    W ostatnim momencie moge się załapać :D ustawiam się w kolejce, bo śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  53. Również się zapisuję. To moja pierwsza kolejka w jakimkolwiek candy bo jestem raczkującym bloggowiczem ale waszego blogga obserwuję już od dłuUUUUgiego czasu i strasznie mi się tu podoba :) PIĘKNIE , KOLOROWO, STYLOWO :)

    OdpowiedzUsuń
  54. "Podglądam" Wasz kolorowy świat z dziecięcym zachwytem :))
    Pozdrawiam serdecznie i ustawiam się w kolejce po wiosenną sowę :)
    monique-pl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Zdradźcie jakiej firmy farb akrylowych używacie? Aga

    OdpowiedzUsuń