czwartek, 11 października 2012

7 dni WYZWANIE FOTOGRAFICZNE - dzień 4

DZIEŃ 4 - "CENNY"
Najcenniejszy dla mnie jest czas spędzony wspólnie z rodziną, 
poczucie bezpieczeństwa i wsparcie,
zwłaszcza w takie dni kiedy wszystko idzie mi nie tak... Dziś właśnie był jeden z okropnych tych dni, kiedy najprostsze czynności okazują się najtrudniejsze, drukarka odmawia posłuszeństwa, obiad się przypala, telefon dzwoni nie w tym momencie co trzeba.. I w dodatku karta pamięci z aparatu rozpada się na trzy kawałki i trzeba ją skleić taśma klejącą, aby zrobić zdjęcie na wyzwanie fotograficzne ;)

Szczegóły wyzwania fotograficznego - TUTAJ

19 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie :) Rodzina to największy skarb :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!! Niesamowicie kreatywne i inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie cudne!!! Uwielbiam tego typu fotografie, szczególnie z małymi nóziami i rączuniami ;] Ciekawa jestem jak rozwiązaliście problem naciśnięcia guziczka aparatu ;D U mnie niestety takie zdjęcie byłoby nie możliwe, (bo nie ma komu zrobić) chociaż strasznie mi się marzy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzruszajace zdjęcie, bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny za miłe słowa. Girlsa, aparat umieściłam na statywie i wykorzystałam funkcję samowyzwalacza, ustawiając uprzednio ostrość na dłoniach męża :)
    Pozdrawiam Was i już myślę nad jutrzejszym tematem wyzwania...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcie, dołączam się do zachwytów;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I co tam, że ciężki dzień. Zdjęcie takie cudne, że o tych trudnych chwilach natychmiast się zapomina!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna interpretacja, bardzo fajne zdjęcie...bardzo

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja myślałam że pstryknęłaś fotkę nosem ;p hihi. ja tam zapalam światło czasem jak mam zajęte ręce :) piękna fotografia

    OdpowiedzUsuń
  10. łał, super zdjęcie!
    w takie dni wsparcie rodziny - bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bywają i takie dni...Ale po nich przychodzą dobre! Czasem tak musi być - choć brzmi to okropnie banalnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna fotka, ja uwielbiam trzymać moich chłopaków za ręce :) I mała łapka w mojej dłoni zawsze mnie rozczula.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio dużo miewam takich dni, a teraz jeszcze wirusy się do nas przypałętały... Ale we trojkę zawsze raźniej, my się cały weekend przytulamy teraz tylko, bo wszyscy chorzy i nikt nie ma siły nic innego robić...

    OdpowiedzUsuń